Saturday, 24 December 2011

" Story Aku & Lagu "

Assalamualaikum...w.b.t

Ini First time Bidadari  join Aktiviti sebagai Geng fiQ'Ra....
Dah lama gak jadi Geng fiQ'Ra tapi hari ini tergerak lak hati nak join....
Aktiviti lain bukan tak nak join tapi kdg2 tak pandai nak buat tu lah tak berani nak join heheh...
Yang ini Bidadari rasa boleh buat jadi bidadari join....
Kalau kawan nak join jom klik banner kat bawah ye...


Ini Card Blogger Bidadari...


Lagu yang Bidadari suka
Kekasih Gelapku dari Kump. Ungu

Bidadari mula suka lagu nie bila kakak angkat Bidadari sarankan bidadari dengar lagu nie...Sebenarnya ada kisah kenapa kakak angkat Bidadari minta Bidadari dengar lagu nie...Al-kisah nya mcm nie...
Dulu masa belum kerja lg Bidadari adalah dapat beberapa kali panggilan temuduga...jadi pada masa nak g temuduga nie Bidadari tinggal kat umah kakak angkat Bidadari....disebabkan tarikh temuduga tu ada beberapa hari lagi jadi Bidadari pun tinggal lah kat umah kakak angkat bidadari dalam beberapa hari...
Pada hari kedua sebelum Bidadari pegi temuduga...Bidadari telah diperkenalkan dengan anak buah kakak angkat bidadari yang umur nya muda beberapa thn dari bidadari...Masa tu Bidadari mcm biasa je lah berkenalan mcm tu je...pada sebelah mlm kami semua keluar mkn malam bersama...Bidadari tak aspek pun yang anak buah kakak angkat tu suka kat Bidadari...Bidadari dapat tahu bila kakak angkat bidadari minta bidadari dengar lagu tu...baru lah bidadari tahu yang selama bidadari kat umah kakak angkat bidadari tu rupa2 nya ada org yang menaruh hati pada bidadari dalam diam...sampai sekarang die tak pernah bgth pun kat Bidadari...Masa bidadari tahu bidadari baru je couple dgn cik abang bidadari sekarang hehehe..tulah org cakap jodoh itu ditangan tuhan kita hanya merancang...tuhan yang menentukan...

Ok tu saje...

wassalam...

Tarikh Tutup:26 dec 2011

3 comments:

Post a Comment

Peminat Bidadari Comel