Sunday 29 September 2013

“Giveaway Saya Sayang Malaysia – JiwarOsak”




Giveaway Saya Sayang Malaysia





Jom Sertai Saya Memeriahkan Lagi Giveaway ini..

Hanya 4 Step untuk Sertai Giveaway Saya Sayang Malaysia




1. Tajuk "Giveaway Saya Sayang Malaysia – JiwarOsak"

2. Copy and Paste Code entry giveaway

3. Follow dan Like fanpage Sponser

AbgferOz | Izzat Nazmi | Ieta Mat Sa’ad | Dunia Niaga Ieta | Delima Zamrud | Mohd Ridzwan | Sheila Salim | Nizam Ijam | Amirul Syahnaz | Rosila Wati | Nrl Ndh | Cik Gksb | Miszz Nadea | Aqilah Azmy | Syiera Shiera | Lienda Ramly | Diera Tekikushika | Nurmujahidah Ismail | Edizz PreTouch | Dayang Deno | Hadi Ismail | Tengkubutang Miaw | KyLe Kesha


4.Lengkapkan Ayat – Saya Sayang Malaysia kerana ini merupakan tanah air tercinta....dimana negara tempat tumpah darahku.....dilahirkan dan mendapat didikan pelajaran juga di negara ku tercinta....Malaysia negara yang aman dan makmur dengan bangsa yang berbilang kaum dan agama....Malaysia juga negara yang membangun dari segi ekonomi dan teknologi....Oleh itu kita harus berbangga menjadi anak Malaysia yang hidup dengan aman dan sentosa di negara kita ini....Terima Kasih Malaysia.....Kami Sayang Malaysia.....Kerana Mu Malaysia.

Sila Layari Website Penganjur untuk menyertai giveaway ini..

2 comments:

AbgferOz said...

mekaceh sudi juin.. jgan lupe follow dan like sponser :)

Unknown said...

Hadiah best ! Meh join :)

http://nadyabubble.blogspot.com/2013/09/lucky-draw-by-nadyabubble.html

Post a Comment

Peminat Bidadari Comel